AccueilAccueil  MembresMembres  GroupesGroupes  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
Nous vous souhaitons de joyeuses fêtes sur à l'ancienne. :siva:

Partagez | 

(orsanor) what the hell??

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
bowenien

Eleanor Dante

MORE
TELL ME MORE ABOUT YOU
MES LIENS:
ANECDOTES:
ABOUT MEMESSAGES : 288
ICI DEPUIS : 16/09/2017
CRÉDITS : angie ♡
DOUBLE-COMPTE : le barman grec alek & le sexy américain jackson
STATUT : le célibat est ton meilleur ami
MessageSujet: (orsanor) what the hell??   Mer 10 Jan - 15:32

Orson & Eleanor

What the hell ?

The Elm Street. The place you belongs, I mean that's what you used to think. Expect the club you used to dance every night, you belongs to all the bar of the city. The drunk girl. That's your pretty nickname, except the hore of Bowen. But you really don't care about that, you reputation is the last thing you thought about. Nevermind, when you were in the Elm Street, you wanted to be drunk with people you like; You used to met a friend of yours, Orson, and others like Ciàran, Rory and other people you liked in this city. But here, you always finished drunk and people need to drive you home if they want to see you alive. So, you were sitting at the counter and you need to drink something. Pretty alcoholic you are. « Can I have a glass of whisky handsome ? » you asked to the pretty barman.
AVENGEDINCHAINS

HJ:

and now we are alive
je t'ai cherchée partout, même ailleurs. je t'ai trouvée, où que tu sois, je m'endors dans tes regards. même sans toi, je ne serai plus jamais seul, puisque tu existes quelque part. @marclévy ≈ vous revoir©️ alaska.  

Revenir en haut Aller en bas
baby kangou

Orson Macintosh

MORE
TELL ME MORE ABOUT YOU
MES LIENS:
ANECDOTES: Orson fume. Un peu trop, peut-être. Et surtout, pas seulement les cigarettes. › Il est très franc. Il osera vous dire ces choses que les gens pensent tout bas sans se soucier de vous blesser. › Grand observateur, il capte la moindre information en se disant que ça pourra toujours lui servir plus tard. › Il est très joueur. Il aime le risque de perdre, mais n'aime pas perdre. Pas du tout, même. › Grâce à son côté joueur, il a développé ce côté stratège. › Il est très calme, à tel point qu'il possède cet air je-m'en-foutiste. › Rebelle, il n'aime pas qu'on lui donne des ordres. › Il ne sait pas comment aimer. Alors, il peut paraître agacé lorsqu'un problème survient dans ses relations. › Et comme il ne sait pas aimer, il est infidèle. Ne rester qu'avec une seule personne pour lui est impossible. › Orson est pourtant affectueux, attachant et aime les câlins comme tout le monde. › Mais il déteste le contact physique avec ceux qu'il ne connaît pas. › Il est bordélique. Mais comme un maniaque, il ne faut pas toucher à son bordel. C'est son bordel, et si on y touche, il ne s'y retrouve plus ensuite.
ABOUT MEMESSAGES : 540
ICI DEPUIS : 24/11/2017
CRÉDITS : Blitz.
DOUBLE-COMPTE : Ren le bagarreur.
STATUT : Par le miracle de Noël, Orson a désormais foi en son nouveau Dieu : Tigrou.
MessageSujet: Re: (orsanor) what the hell??   Mer 10 Jan - 18:18

what the hell ?
eleanor & orson
« Okay, so … Am I really supposed to be here or … ? » He didn't have the answer. But the only way to know was to enter in this bar. Orson came here with the fear in his stomach to find something he don't want to find. The reputation he have seems to be a shame for him. Alcohol, drugs, all these stuffs were a part from his past but he didn't know if he wants to do it again. Last time was a huge mistake. He crossed the road and fell to the ground because of a car he didn't see. And then, all his memories faded. He didn't even remember what his name was. He didn't want this to happen again. However, he knew that it was exactly this fear wich will prevent him from all this. After a moment of intense reflection, he decided to enter the bar. There was a few people in there, some of them were already drunk. Orson gave a look at their faces without recognize one, but it was not very surprising at all. It was a habit, now. After a deep sigh, he went to the counter next to a girl he didn't seem to recognize, although he had a familiar feeling about her. He looked at her, smiled to her patiently and turned his face to the waiter. « Can I have a ... Mh ... » Orson was hesitating. Does he have to take some alcohol drink ? He choosed the safer solution. « A soda, please. »

10.01
⇜ code by bat'phanie ⇝

HJ:

J’écrivais des silences, des nuits, je notais l’inexprimable.
©crack in time
bowenien

Eleanor Dante

MORE
TELL ME MORE ABOUT YOU
MES LIENS:
ANECDOTES:
ABOUT MEMESSAGES : 288
ICI DEPUIS : 16/09/2017
CRÉDITS : angie ♡
DOUBLE-COMPTE : le barman grec alek & le sexy américain jackson
STATUT : le célibat est ton meilleur ami
MessageSujet: Re: (orsanor) what the hell??   Dim 14 Jan - 15:09

Orson & Eleanor

What the hell ?

It's been a while you didn't come to the Elm. And also, it's been a while you didn't see your friend Orson, the one who initiate alcohol to you in Australia. Both of you, when you go the Elm, you finished your night totally drunk or totally high. The barman gives you your drink and you start to drink the glass of whisky. Someone comes next to you and asked for a soda, you laughed. But you even more laughed when you saw that was Orson, your friend. « Darling, you take soda now ? What happened ? » you asked to your friend while you were drinking. For you, someone who goes to a bar and drinks soda is not in the right place. « Orson, you accustomed me better ! » you says before take a sip of your drink.
AVENGEDINCHAINS

and now we are alive
je t'ai cherchée partout, même ailleurs. je t'ai trouvée, où que tu sois, je m'endors dans tes regards. même sans toi, je ne serai plus jamais seul, puisque tu existes quelque part. @marclévy ≈ vous revoir©️ alaska.  

baby kangou

Orson Macintosh

MORE
TELL ME MORE ABOUT YOU
MES LIENS:
ANECDOTES: Orson fume. Un peu trop, peut-être. Et surtout, pas seulement les cigarettes. › Il est très franc. Il osera vous dire ces choses que les gens pensent tout bas sans se soucier de vous blesser. › Grand observateur, il capte la moindre information en se disant que ça pourra toujours lui servir plus tard. › Il est très joueur. Il aime le risque de perdre, mais n'aime pas perdre. Pas du tout, même. › Grâce à son côté joueur, il a développé ce côté stratège. › Il est très calme, à tel point qu'il possède cet air je-m'en-foutiste. › Rebelle, il n'aime pas qu'on lui donne des ordres. › Il ne sait pas comment aimer. Alors, il peut paraître agacé lorsqu'un problème survient dans ses relations. › Et comme il ne sait pas aimer, il est infidèle. Ne rester qu'avec une seule personne pour lui est impossible. › Orson est pourtant affectueux, attachant et aime les câlins comme tout le monde. › Mais il déteste le contact physique avec ceux qu'il ne connaît pas. › Il est bordélique. Mais comme un maniaque, il ne faut pas toucher à son bordel. C'est son bordel, et si on y touche, il ne s'y retrouve plus ensuite.
ABOUT MEMESSAGES : 540
ICI DEPUIS : 24/11/2017
CRÉDITS : Blitz.
DOUBLE-COMPTE : Ren le bagarreur.
STATUT : Par le miracle de Noël, Orson a désormais foi en son nouveau Dieu : Tigrou.
MessageSujet: Re: (orsanor) what the hell??   Aujourd'hui à 16:35

what the hell ?
eleanor & orson
The girl next to him started to laugh at him, Orson looked at her questioningly. What did he do wrong ? He glared his glass and thought of it. The answer came like an illumination : Orson's habit was to drink much alcohol than he should. So, the fact he took a soda was hilarious to her and he understood that. However she talked to him and he was troubled. Visibly, he knows her. But he didn't remember. He was embarrassed because this situation was more familiar to him than he wanted. But it still made him anxious to tell the truth. « Uh, I'm sorry. I don't really remember you. In fact, I don't remember you at all. » This sentence was enough to create discomfort. And to revelate the pain. He expected phrases like « why don't you remember ? » or « that's not true » or even some tears. So before she said anything, he started to explain himself. « I was hit by a car on december. I lost my entire memory after that. I was drunk that night, I crossed the road and a drunk man in his car hit me without paying attention. When I woke up, I didn't even know my name. I'm sorry. » Talking about that relieved him. Now, she knew why with accuracy. She knew all the story.

10.01
⇜ code by bat'phanie ⇝

J’écrivais des silences, des nuits, je notais l’inexprimable.
©crack in time

Contenu sponsorisé

MORE
ABOUT ME
MessageSujet: Re: (orsanor) what the hell??   

(orsanor) what the hell??
Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1