AccueilAccueil  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  

Partagez

Devon keynes

AuteurMessage
Devon Keynes
Devon Keynes
ici depuis : 06/09/2020
crédits : Samounette
statut : Célibataire
bowenien
MessageSujet: Devon keynes   Devon keynes EmptyLun 7 Sep 2020 - 23:07

- running toward nothing -
(again and again and again)
Come closer and see.(1)  Je suis né à Bowen le 31 Janvier (2) J’ai une soeur jumelle, Charlie, nous sommes très fusionnelle (3) Ma famille a dû quitter Bowen pour un scandale politique avec mon père, nous sommes allé en France, le pays maternelle de ma mère (4) Mes parents m’ont toujours dénigré (5) Je suis du genre “Je m’en foutiste” depuis un petit moment (6) Charlie ma jumelle, sais tout concernant ma maladie, je lui ai tout dit moi-même, mes parents ne voulait pas lui avouer. (7) J’étais directeur de banque à mon retour à Bowen (8) Je vis au jour le jour, je profite de la vie (9) J’aime boire du thé (10) Malgré ma maladie, je fais du sport (11) Je suis le cobaye de ma jumelle concernant ses pâtisseries et j’adore ça (12) Concernant mon traitement, il m’arrive de ne pas le suivre, mais ma jumelle à trouvé une technique pour que je le suivent à la lettre et ca marche, même s’il m’arrive encore de ‘oublier quelques fois.  (13) J’habite en colocation avec Konstantin et ma jumelle Charlie (14) Je suis de nature jaloux (15) Je suis susceptible (16) Je suis protecteur en amitié comme en amour

A Forest, The Cure.
Recherches, liste de rps, portrait chinois... Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo. Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt. Neque porro quisquam est, qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit, sed quia non numquam eius modi tempora incidunt ut labore et dolore magnam aliquam quaerat voluptatem. Ut enim ad minima veniam, quis nostrum exercitationem ullam corporis suscipit laboriosam, nisi ut aliquid ex ea commodi consequatur? Quis autem vel eum iure reprehenderit qui in ea voluptate velit esse quam nihil molestiae consequatur, vel illum qui dolorem eum fugiat quo voluptas nulla pariatur?
(code) élissan

Dernière édition par Devon Keynes le Mar 8 Sep 2020 - 9:47, édité 2 fois
Revenir en haut Aller en bas
Devon Keynes
Devon Keynes
bowenien
MessageSujet: Re: Devon keynes   Devon keynes EmptyLun 7 Sep 2020 - 23:09

(doom days) ; lien 1. And I feel like I'm being eaten by a thousand million shivering furry holes and I know that in the morning I will wake up in the shivering cold, and the Spiderman is always hungry.
(doom days) ; lien 4. And I feel like I'm being eaten by a thousand million shivering furry holes and I know that in the morning I will wake up in the shivering cold, and the Spiderman is always hungry.
(doom days) ; lien 7. And I feel like I'm being eaten by a thousand million shivering furry holes and I know that in the morning I will wake up in the shivering cold, and the Spiderman is always hungry.
(doom days) ; lien. And I feel like I'm being eaten by a thousand million shivering furry holes and I know that in the morning I will wake up in the shivering cold, and the Spiderman is always hungry.
(doom days) ; lien 2. And I feel like I'm being eaten by a thousand million shivering furry holes and I know that in the morning I will wake up in the shivering cold, and the Spiderman is always hungry.
(doom days) ; lien 5. And I feel like I'm being eaten by a thousand million shivering furry holes and I know that in the morning I will wake up in the shivering cold, and the Spiderman is always hungry.
(doom days) ; lien 8. And I feel like I'm being eaten by a thousand million shivering furry holes and I know that in the morning I will wake up in the shivering cold, and the Spiderman is always hungry.
(doom days) ; lien. And I feel like I'm being eaten by a thousand million shivering furry holes and I know that in the morning I will wake up in the shivering cold, and the Spiderman is always hungry.
(doom days) ; lien 3. And I feel like I'm being eaten by a thousand million shivering furry holes and I know that in the morning I will wake up in the shivering cold, and the Spiderman is always hungry.
(doom days) ; lien 6. And I feel like I'm being eaten by a thousand million shivering furry holes and I know that in the morning I will wake up in the shivering cold, and the Spiderman is always hungry.
(doom days) ; lien 9. And I feel like I'm being eaten by a thousand million shivering furry holes and I know that in the morning I will wake up in the shivering cold, and the Spiderman is always hungry.
(code) élissan.

Dernière édition par Devon Keynes le Mar 8 Sep 2020 - 8:46, édité 1 fois
Devon Keynes
Devon Keynes
bowenien

(doom days) ; lien 1. And I feel like I'm being eaten by a thousand million shivering furry holes and I know that in the morning I will wake up in the shivering cold, and the Spiderman is always hungry.
(doom days) ; lien 4. And I feel like I'm being eaten by a thousand million shivering furry holes and I know that in the morning I will wake up in the shivering cold, and the Spiderman is always hungry.
(doom days) ; lien 7. And I feel like I'm being eaten by a thousand million shivering furry holes and I know that in the morning I will wake up in the shivering cold, and the Spiderman is always hungry.
(doom days) ; lien 2. And I feel like I'm being eaten by a thousand million shivering furry holes and I know that in the morning I will wake up in the shivering cold, and the Spiderman is always hungry.
(doom days) ; lien 5. And I feel like I'm being eaten by a thousand million shivering furry holes and I know that in the morning I will wake up in the shivering cold, and the Spiderman is always hungry.
(doom days) ; lien 8. And I feel like I'm being eaten by a thousand million shivering furry holes and I know that in the morning I will wake up in the shivering cold, and the Spiderman is always hungry.
(doom days) ; lien 3. And I feel like I'm being eaten by a thousand million shivering furry holes and I know that in the morning I will wake up in the shivering cold, and the Spiderman is always hungry.
(doom days) ; lien 6. And I feel like I'm being eaten by a thousand million shivering furry holes and I know that in the morning I will wake up in the shivering cold, and the Spiderman is always hungry.
(doom days) ; lien 9. And I feel like I'm being eaten by a thousand million shivering furry holes and I know that in the morning I will wake up in the shivering cold, and the Spiderman is always hungry.
(code) élissan.

Dernière édition par Devon Keynes le Mar 8 Sep 2020 - 8:46, édité 1 fois
Devon Keynes
Devon Keynes
bowenien

+4